حفظ خدمات براي اجاره ماشين در سفرآلامو

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

حفظ خدمات براي اجاره ماشين در سفرآلامو

۷ بازديد

حفظ خدمات براي اجاره ماشين در سفرآلامو

 

هنگامي كه با يك مشتري دشوار مواجه شده، اين مهم را براي اپراتورهاي اجاره ماشين هنوز هم خدمات به مشتريان خوب تمرين كنيد.
علاوه بر روند اجاره واقعي، مشتري مي تواند مقابله در موقعيت هاي ديگر به چالش كشيدن پس از اجاره، از جمله در شرايط بازيابي خودرو تبديل شده است، زماني كه پرداخت خسارت نياز به جمع آوري مي شود (جانشيني)، و يا در مورد استرداد وجه زماني كه يك مشتري اختلافات يك كارت اعتباري شارژ.
اگر يكي از اين شرايط مطرح مي شود، چگونه مي تواند يك شركت را حفظ حرفه اي خود را؟ اين همه با آموزش كاركنان شروع مي شود.
“اين شرم آور است كه ما بايد كارمنداني كه با اين شرايط دشوار مواجه شده و آنها نمي دانند كه چه كاري انجام دهيد به آنها رسيدگي مي گويد:” پت بووي، مدير آموزش و توسعه براي سيستم هاي اجاره خودرو حق راي دادن (IFS)، صاحبان اجاره-A-خراب، بي بها، و مارك هاي NextCar. “شما بايد براي آماده سازي كاركنان براي زماني كه اجاره بد مي رود.”
علاوه بر اين، به اين معني همكاري با فروشندگان شخص ثالث كه سطح شركت خود را از حرفه اي نيز حفظ خواهد كرد.
“اين همه در مورد تحويل پيام مي گويد:” كوين كارتر، صاحب مشاوران وثيقه، كه متخصص در محل وسايل نقليه اجاره هاي عقب افتاده و سرقت رفته است. “اگر پيام خود را به شما ابلاغ در يك تن حرفه اي و آرام است، شما مي خواهيد نتايج بهتر از اگر شما سخت هستند را دريافت كنيد يا تهديد مشتريان رنت ماشين  دشوار است.”
تشكيل يك فرآيند
هنگامي كه آموزش كاركنان، بويي از يك روند مشكل حل و فصل هشت مرحله است كه در هر نوع وضعيت.
“شركت در دردسر هنگامي كه كارمندان نمي دانم چه بايد بكنيد، مي گويد:” بووي است. “آنها هم مي گويند يا انجام كاري كه درست نيست. اگر شما مهارت هاي اوليه در محل قرار داده و آموزش كاركنان، آنها را به استفاده از مهارت استفاده مي شود و مي دانيد چه بايد بكنيد اگر با يك وضعيت دشوار مواجه شده است. “
اولين قدم اين است به عذر خواهي، حتي اگر بسياري از كاركنان نمي خواهند به عذر خواهي اگر آنها اشتباه نيست. “كارمندان بايد بدانند كه آنها براي چيزي كه آنها انجام داد عذرخواهي نمي. آنها عذرخواهي براي چيزي است كه مشتري كرايه ماشين  با شركت با تجربه، مي گويد: “بووي است.
گام دوم اين است براي نشان دادن و ابراز احترام – و نه فقط در فرد، بلكه از طريق تلفن است. در واقع، مردم مي تواند “شنيدن” حالات چهره خود را از طريق تلفن، با توجه به بووي است.
مرحله سه است براي گوش دادن به درك بهتر اين وضعيت است. بووي توصيه يادداشت برداري، اما تنها پس از درخواست مجوز مشتري. با توجه به بووي، “گفت چيزي شبيه به” من نمي خواهم براي دريافت اين اشتباه است. آيا شما ذهن اگر من ارسال كردن جزئيات مطمئن شويد كه من درك مي كنم كه دقيقا چه چيزي براي شما اتفاق افتاده؟ “

رنت ماشين

 

گام چهارم است براي پاسخ به سئوالات براي كشف انتظارات مشتري. با توجه به بووي، پرسش هايي از، بپرسيد: “چه مي توانم انجام دهيد تا اين حق را براي شما؟”
گام پنجم شامل تفسير و تكرار آنچه شما در مورد وضعيت مشتري را درك كنيد. “اين زمان براي مشتري به شنيدن تفسير خود را و به شما در صورت لزوم اصلاح است، مي گويد:” بووي است. “به اين ترتيب، شما هر دو در همان صفحه مي باشد.”
مراحل ششم و هفتم مستلزم شناسايي راه حل و سپس از طريق زير است. بووي توصيه بيان يك راه حل و داشتن يك جايگزين در جيب عقب. به عنوان مثال، يك راه حل مي تواند يك ماشين بزرگتر با legroom بيشتر. يا يك جايگزين مي تواند يك وانت. پس از شناسايي راه حل، اين مهم به اقدام و پيگيري از طريق.
آخرين مرحله اين است كه براي رضايت تيك بزنيد. براي اينكه مطمئن شويد كه مشتري احساس مي كند كه اين موضوع حل و فصل شد، يك كارمند نياز به درخواست اگر او با راه حل راضي است. بووي نشان مي دهد به سوالات از جمله “آيا من به مراقبت از مشكل؟” “آيا چيز ديگري من مي توانم براي شما انجام وجود دارد؟”
“در طول فرآيند آموزش، من كارمند نمونه از سناريوهاي ممكن را در هنگام برقراري ارتباط هر مرحله، مي گويد:” بووي است. “من هم شكايت بالا از مشتريان اجاره، از جمله گرفتن يك ماشين كثيف، اتهامات درك نيست، و تجربه يك كارمند غير دوستانه در مقابله را پوشش ميدهد.”
برخورد با متخلف مستاجرها
شركت مشاوران وثيقه كارتر خواسته است براي مداخله هنگامي كه يك شركت اجاره نياز به قرار دادن وسايل نقليه سر رسيده است. چگونه كارتر و كارمند حرفه اي خود باقي مي ماند در هنگام برخورد با افرادي كه به احتمال زياد در اشتباه هستند؟
“ما در حال آموزش ديده صداي ما را به افزايش نمي هنگام برخورد با اجاره متخلف، مي گويد:” كارتر. “هنگامي كه مردم شروع فرياد، هيچ چيز انجام مي شود. ما همچنين هيچ ناسزا اجازه نمي دهد، حتي اگر ما يك مقدار زيادي از آن را بشنوند. ما بايد به مسئوليت براي كلماتي كه از دهان ما مي آيند. “
به عنوان يك پليس بازنشسته، كارتر با استفاده از مهارت هاي كه او در كار پليس خود را به دست وقتي كه او به شرح زير در اجاره متخلف. “ما وجود دارد براي كاستن از وضعيت،” او مي گويد. “از ما خواسته براي آمدن به آن را تشديد به يك نقطه كه در آن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.