سيستم هاي هشدار از راه دور در ماشين هاي اجاره اي

۲ بازديد

سيستم هاي هشدار از راه دور در ماشين هاي اجاره اي دور نشان داد كه تغييرات مداوم در ادعاهاي بيمه براي تصادفات جاده اي رخ نداده است. با توجه به نظرسنجي اجاره ماشين در شيراز، آنها نيمي از زمان را خاموش مي كنند.

“مردم [هشدار خروج خط] را خاموش مي كنند زيرا آنها به علت فركانس هشدارها آن را” هذيان “و” حواس پرتي “مي دانند، به ويژه در مواردي كه مسئله توجه جدي نيست، بلكه اين كه خطوط خيابان ها موجب مي شوند يا نابود مي شوند بكي ميلر، مهندس ارشد تحقيقاتي براي سيستم هاي هشدار از راه دور در ماشين هاي اجاره اي مي گويد: “اين سيستم را فريب مي دهد.
اجاره ماشين در مشهد
هر گونه تجزيه و تحليل كيفي سيستم هاي ايمني بايد با تئوري ديگري مطرح شود – اين تكنولوژي هاي جديد “رانندگان احمقانه” را ايجاد مي كنند.

با توجه به اينكه اين سيستم ها به طور فزاينده اي پيچيده تر شده و به طور گسترده در وسايل نقليه غير معمول لوكس در دسترس هستند، ما خطري براي تكيه بر وسيله نقليه براي انجام كار براي ما سيستم هاي هشدار از راه دور در ماشين هاي اجاره اي براي جلوگيري از مشكلاتمان به وجود مي آوريم. (من به يادگيري يك تماس نزديك رانندگي ماشين همسر من، كه دوربين پشتيبان ندارد، پس از به طور منظم با استفاده اجاره ماشين در انزلي از دوربين پشتيبان و حسگر شنيدن در ماشين من است.)

اين پارادوكس داراي يك نام – قانون يركس-دادسون است كه سطوح تعامل و استقرار را براي تعيين بهترين دستاورد مرتبط مي كند. در وسايل نقليه، تحرك بيش از حد مي تواند يك راننده را خفه كند، در حالي كه تحرك بيش از حد باعث نارضايتي مي شود.

اين پارادوكس در مسير راه دستيابي به وسايل نقليه مستقل موثر است. يك روز، كاربر به طور كامل از كنترل وسيله نقليه جدا خواهد شد. در عين حال، اين فن آوري ها هنوز هم نياز به راننده را دارند تا حتي اگر تكنولوژي به طور فزاينده اي بيشتر از رانندگي را مديريت كند.

تصويب تكنولوژي ايمني در خودروهاي ناوگااجاره ماشين در گيلانن تنها يك اپراتور ناوگان خياباني مي تواند براي ايجاد ناوگان امن تر باشد. اقدامات ديگر ساده تر و مقرون به صرفه تر است. به عنوان مثال، آزمايش سيستم هاي هشدار از راه دور در ماشين هاي اجاره اي تفاوت هاي چشمگير در خسارات وسيله نقليه را زماني كه سرعت با سرعت ۱۲ مايل در ساعت كاهش مي يابد. چقدر هزينه مي شود كه رانندگان خود را به سادگي “كم كردن سرعت” بگوييد؟

ارسال پيام در حين رانندگي اپيدمي است – يكي از هر چهار حادثه اتومبيل در ايالات متحده از طريق پيام كوتاه و رانندگي ايجاد مي شود. چقدر هزينه براي تقويت رانندگان به “قرار دادن تلفن دور”؟

با استفاده از منابع مالي ناوگان  سيستم هاي هشدار از راه دور در ماشين هاي اجاره اي سالم، غير فني، تقويت روبرو شدن با رفتار مناسب راننده، ممكن است فوري ترين و مقرون به صرفه ترين راه براي تمركز تلاش هاي ايمني شما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.