راه اندازي بخش جديد اجاره ماشين مي شود

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

راه اندازي بخش جديد اجاره ماشين مي شود

۱۰ بازديد

راه اندازي بخش جديد اجاره ماشين مي شودبا شهر اجاره ماشين در شيراز ، Colo، مشاركت كرده است تا خدمات به اشتراك گذاري خودرو خود را به ساكنان، شركت ها و بازديدكنندگان منطقه بفرستد.

هفت Zipcars – از جمله فورد اكسپلورر به نام “ادي”، فرار فورد به نام “تيتانيوم دنباله”، فورد فاكس به نام “Huckleberry”، Subaru Crosstrek به نام “Carlton”، Subaru Impreza به نام “Ullr”، هوندا CRV به نام ” Darlene “و” اجاره ماشين در مشهد Jeep “به نام” Woodchuck “- براي رزرو توسط ساعت يا روز با گاز و بيمه گنجانده شده است.

به گفته راه اندازي بخش جديد اجاره ماشين مي شود، وسايل نقليه در نقاط تعيين شده در سراسر Breckenridge پارك شده اند كه براي گرفتن و رها كردن مناسب است و مي تواند از طريق برنامه تلفن همراه اجاره ماشين در گيلان، به صورت آنلاين يا از طريق تلفن رزرو شود.

Breckenridge شهردار اريك مومولا گفت: “من هيجان زده هستم كه Breckenridge با Zipcar همكاري كرده است تا وسايل نقليه مشترك را براي ساكنان و بازديدكنندگان ما به جامعه ما ارائه دهد.” “ما از تعهد ما نسبت به برنامه ها و ابتكاراتي كه از نظر محيط زيست آگاهند و همچنين براي ساكنان و بازديدكنندگان Breckenridge به آساني زندگي مي كنيم، افتخار مي كنيم.”

راه اندازي رسمي در Breckenridge بر اساس برنامه ماشين سازي راه اندازي بخش جديد اجاره ماشين مي شوددر دنور، جايي كه بيش از ۱۰۰ Zipcars در تقريبا ۴۰ محل در منطقه Denver بزرگ در دسترس هستند، برپا مي شود.

نيكول دالمي، مدير كل اسكار، گفت: “ما نمي توانيم بيشتر از اينكه راه اندازي بخش جديد اجاره ماشين مي شودرا Breckenridge به عنوان بخشي از شبكه حمل و نقل در حال رشد شهر به ارمغان بياورد، بيشتر هيجان انگيز است.” “خدمات صدور ويزاي ما بر روي تقاضا، دسترسي سريع به وسيله نقليه براي ساكنان و بازديدكنندگان Breckenridge ارائه مي دهد. با استفاده از شاتل و اتوبوس براي رسيدن به اجاره ماشين در انزلي– و Zipcar يك بار آنها را در اينجا – بازديد كنندگان مي تواند كمك به كاهش ترافيك و احتقان در Breckenridge.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.