اجاره خودرو ارزان پارسي

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

اجاره خودرو ارزان پارسي

۸ بازديد

اجاره خودرو ارزان پارسي

اجاره خودرو ارزان پارسي اجاره خودرو پارسي يك خانواده از صندوق هاي سرمايه گذاري خصوصي كه رشد و گسترش سرمايه را فراهم مي كنند، سرمايه گذاري 25 ميليون دلاري را در شركت فاكس اجاره خودرو در مشاركت با اجاره خودرو و كرايه خودرو سرمايه گذاري كرده است.

درآمد حاصل از معامله به منظور كمك به بازپرداخت بدهي هاي موجود فاكس استفاده مي شود.

رنت خودرو ارزان

فاكس، كه مقر آن در لس آنجلس مستقر است، اجاره خودرو ارزان يك ناوگان با بيش از 16،000 وسيله نقليه در 19 محل در هشت ايالت دارد. همه مكانها در داخل فرودگاهها يا فرودگاههاي نزديك هستند.

اجاره خودرو ارزان پارسي آن واسكز، رنت خودرو گفت: “داشتن يك موقعيت قوي و قابل دفاع در بازار، فاكس در حال حاضر در هفت منبع از 10 فرودگاه برتر از نظر درآمد اجاره است.” “اين شركت با پشتيباني مداوم از تيم مديريت، با تجربه اثبات شده در صنعت، اين شركت براي رشد مداوم موقعيت خوبي دارد.”

صنعت خودرو سازي

آلن رضاپور، يكي از بنيانگذاران فاكس، گفت: “ما منتظر هستيم تا با آن و تيم ايران خودرو در حال همكاري با آن باشيم تا به ارائه خدمات ارزشمند و برتر براي مشتريانمان ادامه دهيم.” “رويكرد بلند مدت صنعت خودرو سازي را با انعطافپذيري كه بايد در فرصت هاي جديد و هيجان انگيز اجرا كنيم، فراهم مي كند.

مكزيك اجاره خودرو در مقدونيه در فرودگاه اسكوپه راه اندازي شده است. با استفاده از اين مكان جديد، اجاره خودرو در حال حاضر وابسته به سه كشور در اروپا است: روماني، ايسلند و در حال حاضر مقدونيه.

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو ارزان پارسي گفت: “به عنوان يك شركت با جاه طلبي هاي اجاره خودرو در تهران منطقه، هدف ما اين است كه با شركت ها و شبكه هايي كه حضور گسترده تر در بازار جهاني خودرو را داشته باشند، كار كند.” “اين امر ضروري است كه ما تجربه و تجربه خود را در تلاش براي ارائه خدمات بزرگ و رضايت بخش كه مي توانيم به طيف وسيعي از مشتريان ارائه دهيم، ضروري است.”

برنامه وابستگي مكزيك همچنان براي باز كردن در كشورهاي اروپايي، كارائيب و آمريكاي جنوبي باز است.

كرايه خودرو

اجاره خودرو ارزان پارسي جوردي ريورو، افسر ارشد محصولات خودرو ، گفت: “برنامه وابسته به شركت هايي است كه مايل به رشد و توسعه كسب و كار خود با استفاده از آنچه كرايه خودرو ماشين مي تواند ارائه دهد، در كشورهاي مختلف جستجو مي شود.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.