اجاره خودرو لامبورگيني

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

اجاره خودرو لامبورگيني

۵ بازديد

اجاره خودرو

اجاره خودرو لامبورگيني

اجاره خودرو لامبورگيني شركت خودروسازي لامبورگيني به مناسبت حضور 50 ساله خود در بازار ژاپن، يك نسخه ويژه از خودروي لامبورگيني اونتادور S رودستر را مخصوص براي بازار اين كشور آماده كرد.
اجاره خودرو دليل بسيار خوبي وجود دارد كه چرا شركت خودروسازي لامبورگيني تصميم به انتشار نسخه‌هاي ويژه از خودروي اونتادور S رودستر گرفته است، زيرا اين شركت دومين بازار بزرگ خود را در كشور ژاپن دارد و براي قدرداني از مشتريان ژاپني خود، نسخه‌هاي ويژه از لامبورگيني اونتادور S رودستر آماده كرده است.

رنت ماشين

اجاره خودرو لامبورگيني باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوي شركت سازنده، اين خودرو در 5 مدل مختلف آماده شده است كه با نقاشي خاص بدنه خود، يادآور عناصر مهم طبيعت در فرهنگ ژاپني‌ها خواهد بود كه شامل “آب”، “خاك”، “باد”، “آتش” و “آسمان” مي‌شود كه در نمايشگاه اختصاصي لامبورگيني در شهر توكيو ژاپن، نسخه “آب” آن در معرض ديد عموم قرار گرفته است كه نقاشي بدنه آن يادآور اين عنصر بسيار مهم در طبيعت خواهد بود، هرچند در ويترين‌هاي كنار اين خودرو مي‌توان شاهد مدل‌هاي ديگر بود كه در ابعاد كوچك‌تر (ماكت) رنت ماشين ساخته شده است و بيانگر عناصر ديگر طبيعت هستند.


علاوه بر اين، در داخل كابين اتومبيل هم تغييرات خوبي ايجاد شده است تا با ويژگي‌هاي بيروني اتومبيل سازگار باشد. در اين زمينه از روكش‌هاي چرمي آبي و مشكي رنگ آلكانتارا در داخل كابين استفاده شده است و تزيين آن نيز بر عهده قطعات فيبركربني گذاشته شده است.

اجاره ماشين

اجاره خودرو لامبورگيني براي ساخت مدل‌هاي مختلف اين خودرو، شركت سازنده طي 6 ماه بيش از 100 ساعت زمان صرف كرده است تا به يك تركيب رنگ هماهنگ و جذاب دست پيدا كنند. اين خودرو در مشخصات فني خود دقيقا همانند نسخه‌هاي استاندارد خواهد بود، به اين صورت كه در زير كاپوت اين خودرو درست همانند نسخه كوپه اونتادور S، يكسري تغييرات نرم افزاري بر روي پيشرانه 6.5 ليتري دوازده سيلندر تنفس طبيعي اونتادور اعمال شده است تا با حفظ همان گشتاور 690 نيوتن متري در دور موتور 5500 دور بر دقيقه، شاهد افزايش 40 اسب بخاري قدرت و رسيدن به مرز 740 اسب بخار باشيم كه در عمل باعث شده مقدار زمان شتاب گيري صفر تا صد اين ماشين به 3 ثانيه و اجاره ماشين حداكثر سرعت آن هم به 350 كيلومتر بر ساعت برسد.


اجاره ماشين علاوه بر اين، شركت خودروسازي لامبورگيني براي اولين بار از سيستم فرمان پذيري چرخ‌هاي عقب، درست همانند پورشه 911 نسل جديد استفاده كرده است تا لامبورگيني اونتادور S چه در نسخه كوپه و چه در نسخه رودستر چابكي و فرمان پذيري بهتري در سرعت‌هاي پايين داشته باشد. هرچند با افزايش سرعت اتومبيل زاويه گردش چرخ‌هاي عقب نيز كمتر مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.