فرصت اجاره خودرو در ايران

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

فرصت اجاره خودرو در ايران

۷ بازديد

فرصت اجاره خودرو در ايران

 

هنگامي كه متمم گريوز بيش از 10 سال پيش به تصويب رسيد، آن را يك موهبت به صنعت ما كه به اين منطقه از هزينه هاي مسئوليت آورده انصاف بود.

اما به نظر من، ما به عنوان يك صنعت هنوز هم عدم استفاده كامل ازسفر آلامو به كاهش قرار گرفتن در معرض مسئوليت ما و حق بيمه خود را در ارتباط و هزينه.

توسط نماينده ساموئل گريوز (R-مو.) در سال 2005 ش، اصلاح نام براي اجاره ماشين  از هر قانون دولت و يا سابقه قانون مشترك است كه اجاره و يا اجاره دفاتر نيابتا مسئول براي سهل انگاري اجاره خود برگزار شد، به جز زماني كه اجاره و يا اجاره آژانس بود خود غفلت و يا درگير در تخلف.
“نيابتي” (از كلمه لاتين “vicarius”) به معناي واقعي كلمه به معني “جايگزين.” براي نيابتا در قبال است كه به سادگي به مسئول اعمال شخص ديگري برگزار مي شود. در صنعت اجاره خودرو، اين به معناي شما (و يا حامل بيمه مسئوليت خود را) براي اقدامات غفلت از مستاجرها خود را پرداخت مي شود. اگر مستاجر خود را يكي ديگر از ماشين ضربه و شما نيابتا مسئول برگزار شد، كه به معناي شما تا به حال براي خسارت حتي اگر شما هيچ كار خلافي نكرده است.
“پيش دستي فدرال” مفهوم مهم است، چرا كه اصلاحيه گريوز يك قانون فدرال است. پيش دستي به سادگي بدان معني است كه، به عنوان قانون فدرال، متمم گريوز نمي توان تغيير داد و يا تضعيف هر مقرره يا قانوني تصويب شده توسط قوه مقننه ايالتي و يا هر “حقوق عرفي” تصميمات دادگاه دولت است. گور متمم به حرف آخر را در مورد اين مطلب نوشته شده است.

 

كرايه ماشين

گور متمم نسبتا كوتاه است. بخش مربوط هستند (الف) و (ب)، و خواندن شرح زير است:
(a) در عمومي: مالك يك رنت خودرو كه اجاره يا اجاره خودرو به يك فرد (يا وابسته به صاحب) نبايد تحت قانون هر كشور يا سياسي زيربخش آن مسئول، به دليل بودن صاحب از وسيله نقليه (يا شركت وابسته از صاحب)، براي آسيب رساندن به اشخاص يا اموال است كه نتايج و يا از استفاده، بهره برداري، يا در اختيار داشتن خودرو مطرح مي شود در طول مدت اجاره يا اجاره نامه، اگر (1) صاحب ( و يا وابسته به مالك) در تجارت يا كسب و كار از اجاره و يا اجاره وسايل نقليه موتوري مشغول اند؛ و (2) است هيچ سهل انگاري و يا تخلف كيفري در بخشي از مالك (و يا وابسته به صاحب) وجود دارد.
(ب) قوانين مسئوليت مالي: هيچ چيز در اين بخش از قانون هر كشور يا سياسي زيربخش آن جايگزين – (1) تحميل مسئوليت و يا بيمه استانداردهاي مالي در صاحب يك وسيله نقليه موتوري براي امتياز ثبت و عامل وسيله نقليه موتوري. و يا (2) تحميل مسئوليت بر نهادهاي كسب و كار درگير در تجارت يا كسب و كار از اجاره و يا اجاره كرايه ماشين  براي عدم پاسخگويي به مسئوليت مالي و يا مورد نياز بيمه مسئوليت تحت قانون دولت.
در نگاه اول، اين زبان ممكن است به نظر مي رسد پيچيده است. هنگامي كه با دقت بخوانيد، با اين حال، آن است كه در واقع بسيار ساده است. چه به اين معني اين است كه از اثر پيشگيرانه از متمم گريوز در هر ايالت است كه هيچ مسئوليت نيابتي مي توان در برابر آژانس هاي كرايه صرفا بر اساس آنها كه صاحب ماشين اظهار داشت.
شما هرگز نبايد بايد براي آسيب اجاره شما شود را به شخص ديگري پرداخت. اما به عنوان يك صنعت، ما همچنان به انجام اين كار، هنوز به اين روز. و پيام من اين است كه ما بايد متوقف شود.
تقويت با قرارداد اجاره
در بسياري از قراردادهاي اجاره مورد استفاده در اين صنعت، ما هنوز هم تهيه مسئوليت اوليه براي اجاره است. به عنوان مثال، من يك ماشين در يك فرودگاه بزرگ از يك شركت بزرگ اجاره اتومبيل تنها چند هفته پيش اجاره. بخش مسئوليت در قرارداد اجاره تقريبا 600 كلمه، تقريبا يك فلپ كامل بر روي ژاكت اجاره بود. پس از بيان به شيوه اي تا حدودي پيچيده كه مستاجر مسئول بود، آن را حاوي اين كلمات: “اگر شما هيچ بيمه، ما شما را حفاظت اعطاي …”
تصور كنيد كه! من مسئول بود، اما اگر من پوشش نداشته باشند، آنها مي خواهم به من به هر حال پوشش! اين قطعا به نظر مي رسد كه زبان كه قرارداد اجاره به اجاره شركت از ادعا را عليه من بر اساس ماده گريوز جلوگيري مي كند.
شرايط قرارداد اجاره خود را بايد متمم گريوز تقويت، آن خنثي است.
اين ممكن است مفيد باشد در واقع متمم گريوز مرجع با استناد مدون رسمي آن (49 USC § 30106) و شامل زبان به اثر، “هيچ چيز در اين قرارداد اجاره بايد تفسير به عنوان خوانده شده كه ما در حال ارائه هر گونه پوشش مسئوليت براي شما آنچه . “اين مي تواند يك شروع بزرگ است.
از آنجا كه قرارداد خود را به را به حساب محصولات مختلف به فروش مي رسد در اين صنعت، ايده هاي بسياري براي لفاظي قرارداد است كه نمي تواند در درون محدوديت از اين مقاله مناسب وجود دارد. اما هنگامي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.