سرمايه گذاري در بخش رنت ماشين سفرآلامو

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

سرمايه گذاري در بخش رنت ماشين سفرآلامو

۱ بازديد

سرمايه گذاري در بخش رنت ماشين سفرآلامو

گروه سفرآلامو اعلام كرد سرمايه گذاري 20 درصد اقليت خود را در سفرآلامو ، اجاره ماشين يك سرويس اشتراك رايانهاي با همتايان خود اعلام كرده است.

اين سرمايه گذاري در راستاي طرح سفرآلامو براي تبديل شدن به يك رهبر راه حل تحرك است. طبق گفته شركت، سفرآلامو را قادر مي سازد تا به اشتراك گذاري اجاره خودرو خودروهاي همكار به يكسان به مرحله بعدي توسعه در اروپا دست يابد.

با اين سرمايه گذاري، شركت سفرآلامو با سهامداران موجود سفرآلامو سفرآلامو و موسس هاي استوديوي راه اندازي دانمارك شركت مي كند كه تعهد خود را به سفرآلامو سفرآلامو افزايش داده اند. اين سرمايه گذاران در حال پيوستن به نيروهاي براي كمك به سفرآلامو گسترش جغرافيايي رنت ماشين  در داخل اروپا و بهبود استفاده از پلت فرم و خدمات خود را براي اعضاي آن است.

 اجاره خودرو

سفرآلامو در سال 2011 در سال 2011 شروع به كار كرده است. اين در حال حاضر دومين بزرگترين پيمانكار بين المللي خودرو در اروپا است كه بيش از 250،000 مشتري آن را در پلت فرم خود به اشتراك مي گذارد. امروز سفرآلامو در هلند، دانمارك و سوئد در دسترس است كرايه ماشين  و قصد دارد به بازارهاي جديد گسترش يابد.

شيلا استرويك، مدير عامل واحد كسب و كار جديد كسب و كار سفرآلامو و آزمايشگاه پروردگار، گفت: “ما خوشحاليم كه سهام در سرمايه سفرآلامو را به دست آوريم.” “آزمايشگاه سرمايه گذاري اين شركت را به عنوان پتانسيل رشد خود در نظر مي گيرد، به گروه اجازه مي دهد غني سازي پيشنهادات مربوط به تحرك و هدف جديدي از مشتريان را هدف قرار دهد. ما فرصتي عالي براي كمك به اين شركت براي توسعه ي خودروهاي رايانه اي با يك پلت فرم همكار به همتاي خود در سرتاسر اروپا تسريع مي كنيم. “

ويكتور ون تول، يكي از بنيانگذاران و مدير عامل سفرآلامو ، گفت: “ما بسيار خوشحاليم كه رسفرآلامو به عنوان يك سهامدار و شريك در راه ما براي تسخير اروپا است.” “همانند گروه سفرآلامو ، سفرآلامو تخصص فوقالعاده و ارزشمندي در بازار جابجايي فعلي دارد. با هم ما مي توانيم تاثير سفرآلامو در اروپا را افزايش دهيم و در عين حال، بهبود و نوآوري پلت فرم و خدمات ما را براي اعضاي ما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.