دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ | ۱۶:۳۰ ۹ بازديد
تعامل مثبت و سازنده با مشتري در سفرآلامو
با توجه به قدرت و همكاران رضايت اجاره ماشين مطالعه، رضايت كلي شده است روند رو به رشد در همه دسته بندي از روند اجاره. شاخص كسب و كار مسافرت (819) پيشي اوقات فراغت / سفر شخصي (798) و ميانگين كل صنعت (806). رضايت در ميان “سفرآلامو مسافران (836) – تركيبي از كسب و كار و اوقات فراغت – بالاترين در ميان سه گروه است.
با توجه به J.D. قدرت و همكاران سفرآلامو رضايت اجاره خودرو مطالعه، رضايت كلي شده است روند رو به رشد در همه دسته بندي از روند اجاره. شاخص كسب و كار مسافرت (819) پيشي اوقات فراغت / سفر شخصي (798) و ميانگين كل صنعت (806). رضايت در ميان ” مسافران (836) – تركيبي از كسب و كار و اوقات فراغت – بالاترين در ميان سه گروه است.
شركت هاي اجاره در طول فرآيند اجاره با مشتريان در زمان هاي مختلف تداخل مي كنند. هر تعامل فرصتي براي هم تحكيم روابط مشتري و يا اجازه مي دهد يك شكست در تجربه مشتري ارائه مي كند.
هنگامي كه اين نقطه لمسي تبديل شدن به “نقاط درد،” مشتريان اغلب به جاي ديگري برويد و بررسي منفي خود را مي تواند به شهرت نام تجاري شركت شما تأثير مي گذارد.
با وجود مشترك “نقاط درد،” تجربه كرايه ماشين همچنان به بهبود هر سال – خدمات به مشتريان است كه بهتر، با توجه به داده ها از J.D. قدرت و بررسي رضايت رنت ماشين آمريكاي شمالي اجاره همكاران.
در 2016 بررسي، به طور كلي رضايت كرايه ماشين به طور متوسط 804 نقطه شاخص، بهبود 6 نقطه اي از سال 2015. داده ها در شش عامل بود: هزينه ها و هزينه؛ انتخاب كنيد تا روند؛ روند بازگشت. خودرو اجاره اي؛ اتوبوس شاتل / ون؛ و فرايند رزرو.
رضايت كلي در ميان مسافران كسب و كار (806) از مسافران تفريحي (798) بالاتر است، اما رضايت در ميان “bleisure” اجاره (تركيبي از كسب و كار و اوقات فراغت سفر) بالاترين (836) در سه گروه است.
اين روند مثبت چگونه بايد تفسير كرد؟ و به عنوان يك اپراتور، چگونه مي تواند به شما در تلاش براي بهبود تجربه مشتري؟
ما با دو تن از كارشناسان خدمات به مشتريان صحبت را با هم يك ليست از اصول راهنما كه مي تواند كمك رانندگي تعامل كرايه ماشين مثبت است.
لبخند مي رود يك مايل
كاركنان كرايه ماشين از كاركنان در هر دو هتل و هواپيمايي صنعتي لبخند كمتر. براي صنعت كرايه ماشين، كاركنان لبخند چشم انداز مثبت اندكي از 2015 بود اما تعداد آنها به هنوز هم كم است در مقايسه با صنايع ديگر سفر.
مشتريان خودرو اجاره، خواسته شد كه “آيا كاركنان شما خوش آمد مي گويد با يك لبخند؟” با توجه به نظر سنجي، مشتريان گفت 83 درصد از رانندگان شاتل خودرو اجاره لبخند زد، 81٪ از كاركنان مقابله اجاره (در وانت) لبخند زد، 76٪ از كرايه ماشين پيشخوان كاركنان (در بازگشت) لبخند زد، و تنها 69٪ از خروج ماشين اجاره پرسنل دروازه لبخند زد.
اين مقايسه با هتل و هواپيمايي بخش، كه در آن 93٪ از مشتريان با يك لبخند توسط كاركنان استقبال قرار گرفتند، با توجه به بررسي J.D. قدرت.
“سه نفر از 10 نفر از پرسنل دروازه خروج لبخند نزن به عنوان مشتريان خروج از بسياري، مي گويد:” ريك GARLICK، سفر و مهمان نوازي جهاني J.D. قدرت را عمل بخوره. “نگاهي كه وقت اضافي براي لبخند. اين ممكن است به نظر مي رسد بسيار ساده است، اما آن را مي سازد تفاوت با مشتريان. تعاملات بيشتر در آن شما بايد مردم خندان، بيشتر به شما رانندگي رضايت. “
مري جين ولز، مشاور خدمات به مشتريان با 25 سال تجربه در صنعت سفر، تشويق مي كند شركت هاي اجاره براي آموزش كاركنان خط مقدم به لبخند و تشخيص آنها را زماني كه آنها انجام مي دهند.