تعامل مثبت و سازنده با مشتري در سفرآلامو

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

تعامل مثبت و سازنده با مشتري در سفرآلامو

۹ بازديد

تعامل مثبت و سازنده با مشتري در سفرآلامو

 

با توجه به  قدرت و همكاران  رضايت اجاره ماشين  مطالعه، رضايت كلي شده است روند رو به رشد در همه دسته بندي از روند اجاره. شاخص كسب و كار مسافرت (819) پيشي اوقات فراغت / سفر شخصي (798) و ميانگين كل صنعت (806). رضايت در ميان “سفرآلامو مسافران (836) – تركيبي از كسب و كار و اوقات فراغت – بالاترين در ميان سه گروه است.
با توجه به J.D. قدرت و همكاران سفرآلامو رضايت اجاره خودرو مطالعه، رضايت كلي شده است روند رو به رشد در همه دسته بندي از روند اجاره. شاخص كسب و كار مسافرت (819) پيشي اوقات فراغت / سفر شخصي (798) و ميانگين كل صنعت (806). رضايت در ميان ” مسافران (836) – تركيبي از كسب و كار و اوقات فراغت – بالاترين در ميان سه گروه است.
شركت هاي اجاره در طول فرآيند اجاره با مشتريان در زمان هاي مختلف تداخل مي كنند. هر تعامل فرصتي براي هم تحكيم روابط مشتري و يا اجازه مي دهد يك شكست در تجربه مشتري ارائه مي كند.
هنگامي كه اين نقطه لمسي تبديل شدن به “نقاط درد،” مشتريان اغلب به جاي ديگري برويد و بررسي منفي خود را مي تواند به شهرت نام تجاري شركت شما تأثير مي گذارد.
با وجود مشترك “نقاط درد،” تجربه كرايه ماشين همچنان به بهبود هر سال – خدمات به مشتريان است كه بهتر، با توجه به داده ها از J.D. قدرت و بررسي رضايت رنت ماشين  آمريكاي شمالي اجاره همكاران.
در 2016 بررسي، به طور كلي رضايت كرايه ماشين به طور متوسط ​​804 نقطه شاخص، بهبود 6 نقطه اي از سال 2015. داده ها در شش عامل بود: هزينه ها و هزينه؛ انتخاب كنيد تا روند؛ روند بازگشت. خودرو اجاره اي؛ اتوبوس شاتل / ون؛ و فرايند رزرو.
رضايت كلي در ميان مسافران كسب و كار (806) از مسافران تفريحي (798) بالاتر است، اما رضايت در ميان “bleisure” اجاره (تركيبي از كسب و كار و اوقات فراغت سفر) بالاترين (836) در سه گروه است.
اين روند مثبت چگونه بايد تفسير كرد؟ و به عنوان يك اپراتور، چگونه مي تواند به شما در تلاش براي بهبود تجربه مشتري؟

ما با دو تن از كارشناسان خدمات به مشتريان صحبت را با هم يك ليست از اصول راهنما كه مي تواند كمك رانندگي تعامل كرايه ماشين  مثبت است.
لبخند مي رود يك مايل

كاركنان كرايه ماشين از كاركنان در هر دو هتل و هواپيمايي صنعتي لبخند كمتر. براي صنعت كرايه ماشين، كاركنان لبخند چشم انداز مثبت اندكي از 2015 بود اما تعداد آنها به هنوز هم كم است در مقايسه با صنايع ديگر سفر.
مشتريان خودرو اجاره، خواسته شد كه “آيا كاركنان شما خوش آمد مي گويد با يك لبخند؟” با توجه به نظر سنجي، مشتريان گفت 83 درصد از رانندگان شاتل خودرو اجاره لبخند زد، 81٪ از كاركنان مقابله اجاره (در وانت) لبخند زد، 76٪ از كرايه ماشين پيشخوان كاركنان (در بازگشت) لبخند زد، و تنها 69٪ از خروج ماشين اجاره پرسنل دروازه لبخند زد.
اين مقايسه با هتل و هواپيمايي بخش، كه در آن 93٪ از مشتريان با يك لبخند توسط كاركنان استقبال قرار گرفتند، با توجه به بررسي J.D. قدرت.
“سه نفر از 10 نفر از پرسنل دروازه خروج لبخند نزن به عنوان مشتريان خروج از بسياري، مي گويد:” ريك GARLICK، سفر و مهمان نوازي جهاني J.D. قدرت را عمل بخوره. “نگاهي كه وقت اضافي براي لبخند. اين ممكن است به نظر مي رسد بسيار ساده است، اما آن را مي سازد تفاوت با مشتريان. تعاملات بيشتر در آن شما بايد مردم خندان، بيشتر به شما رانندگي رضايت. “
مري جين ولز، مشاور خدمات به مشتريان با 25 سال تجربه در صنعت سفر، تشويق مي كند شركت هاي اجاره براي آموزش كاركنان خط مقدم به لبخند و تشخيص آنها را زماني كه آنها انجام مي دهند.

 

رنت ماشين

“صنايع سفر بهتر است در مورد آموزش مثبت و خندان به كاركنان مي گويد:” ولز. “شركت هاي اجاره نياز به لبخند زدن و بخشي نگرش مثبت از برنامه هاي آموزشي. اين خواهد بود كه تاثير مثبت براي تجربه مشتري است. ”
آيا آنها را پايين نمي كند
رضايت مشتري در كسب و كار مسافرت بهبود يافته است. يك دليل اين است كه بسياري از شركت هاي اجاره راه هايي براي تسريع در تجربه اجاره پيدا كرده اند. با اين حال، مقدار بيشتري از تعامل را معمولا معادل وفاداري و رضايت بيشتر،
بنابراين، چگونه يك شركت اجاره تعادل ايده تعامل – كه منجر به رضايت بيشتر – با گرفتن مردم به سرعت در حال حركت؟
ايده اين است كه ايجاد فعل و انفعالات معني دار بدون كند مردم را، مي گويد  او پيشنهاد مي ارائه كمك هاي بدون مزاحم.
با توجه به بررسي، نمونه هايي است كه در رتبه بندي رضايت بالا دريافت كرد شامل سرويس اكسپرس / ضد باي پس، يك چك در كيوسك دستگاه خودكار، و يك برنامه عضو اختصاصي ضد.
“هنگامي كه من براي كسب و كار: اجاره، براي من مهم نيست در صورت وجود خراش در ماشين وجود دارد از من با سياست هاي شركت من از پوشش، مي گويد:” . “اما اين شركت اجاره شما را از طريق طيف وسيله نقليه را راه رفتن در اطراف. من ترجيح مي دهم نام تجاري است كه اجازه مي دهد تا من در يك ماشين پرش و رفتن. “
ولز اشاره به آن را به عنوان تعامل با مشتريان اما از بين بردن .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.