كريستن بل در آگهي جديد اجاره ماشين

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

كريستن بل در آگهي جديد اجاره ماشين

۳ بازديد

كريستن بل در آگهي جديد اجاره ماشين  اجاره ماشين در انزلي“اگر تنها شركت سازنده بتواند با تمام نيازهاي حمل و نقل من به من كمك كند.” اين آرزو است كه توسط بازيگر كريستن بل در يك پروژه تلويزيوني جديد تجاري ارائه شده است كه نشان دهنده كمپين تبليغاتي چند رسانه اي جديد شركت است.

اين كمپين برجسته شركت هاي اجاره ماشين در گيلانچند منظوره حمل و نقل، از جمله ماشين، كاميون و لوكس وسايل نقليه و همچنين به اشتراك گذاري خودرو و فروش ماشين. اين آگهي در تاريخ ۱ و ۲ ژانويه، در اولين كوهنورد NHL كريستن بل در آگهي جديد اجاره ماشين Classic و بازي هاكي رويال NHL زمستاني كلاسيك عرضه شد.

كريستن بل در آگهي جديد اجاره ماشين ، معاون رئيس جمهور،  اجاره ماشين در شيراز بازاريابي برند سازماني آمريكاي شمالي، گفت: “مهم نيست كه چه نيازهاي حمل و نقل شما ممكن است باشد. “همانطور كه عادتهاي رانندگي در حال تكامل هستند، ما مي خواهيم مشتريانمان را به ياد داشته باشيم كه هميشه پشت خود را پشت سر مي گذاريم.” “كمپين جديد ما با كريستن بل واقعا موقعيت نام تجاري خود را به زندگي مي دهد. او وابسته، جذاب و جذاب است. ما مي دانيم او داستان ما را در يك راه جذاب كه واقعا با مشتريان ما كليك مي كند، به ما نشان مي دهد. “علاوه بر تبليغ تلويزيوني، بل همچنين در مجموعه اي از شلوا  ر هاي ديجيتال كه بر روي خواص رسانه هاي اجتماعي شركت سرمايه گذاري مي كنند، ستاره خواهد بود. در اين نقاط، بل با بازي كريستن بل در آگهي جديد اجاره ماشين در انواع مختلف سناريوهاي طنز آميز ارتباط برقرار مي كند. به عنوان مثال، در يك ديجيتال كوتاه، بل را به شدت آماده مي كنيم تا قيمت خودروي سازماني خودرويي را مانند آنچه در دوئل وحشي وحشي است، سريع كند، هنگامي كه متوجه مي شود كه هر وسيله نقليه با قيمت هاي بدون قاچاق مي شود، به شدت آماده مي شود.به گفته شركت، بل به عنوان سخنگوي شركت سازنده در حال ظهور حضور جوئل مك هيل، بازيگر و كمدين در يك كمپين تبليغاتي است كه تمام شيوه هايي را كه مشتريان خود را برداشت مي كند، نشان مي دهد.گفت: ”

ما در حال افزايش بازي خود را هنگامي كه مي آيد به گفتن داستان سازماني، گفت:. “اين كه آيا از طريق تبليغات، رسانه هاياجاره ماشين در مشهد اجتماعي، محتوا يا ساير ابزارها، ما مي خواهيم اطمينان حاصل كنيم كه مشتريان مارك ما را در سطوح مختلف مختلف تجربه مي كنند و توسط داستان هاي جذاب ما صحبت مي كنند. در اين “سن تجربه”، ما قصد داريم تأكيد بر تعاملات بين معاملات داشته باشيم. براي ما، اين كليد براي ايجاد ارتباطات مشتري است كه در طولاني مدت است. “
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.