قيمت وسايل نقليه اجاره اي افزايش ميابد

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

قيمت وسايل نقليه اجاره اي افزايش ميابد

۴ بازديد

 قيمت وسايل نقليه اجاره اي افزايش ميابد اجاره ماشين در انزلي  تام كنتوس در ماهانه خود در Kontos Kommentary نوشت: قيمت هاي فرستاده شده از وسايل نقليه ناوگان خارج از اجاره رزرو شده در ماه مه ۰٫۲٪ كاهش يافته است، اما باقي مانده است ۳٫۵٪ از سال پيش.

قيمت وسايل نقليه اجاره اي افزايش ميابداجاره ماشين در گيلان  فروش اجاره فروپاشي ۳ واحد مدل ساله را بين ۳۶،۰۰۰ تا ۴۵،۰۰۰ مايل انجام مي دهد. خودروهاي متوسط با اين معيارها ۵٫۶٪ تا ۱۱٫۵۹۵ دلار از سال پيش كاهش يافته و متوسط SUV ها از ماه مه ۲۰۱۶ به ۱٫۱٪ كاهش يافته و به ۲۰٫۲۲۵ دلار رسيده است.


در عين حال، متوسط قيمت عمده فروشي وسايل نقليه مورد استفاده توسط  اجاره ماشين در مشهد  توليدكنندگان، از آوريل ۳٫۳٪ افزايش يافته و از سال قبل ۴٫۹٪ افزايش يافته است. كنتس گفت، قيمت هاي متوسط براي فرستنده هاي فروشنده، در مقايسه با ماه آوريل به ميزان ۰٫۲٪ و در مقايسه با ماه مه ۲۰۱۶، ۵٫۹٪ بوده است.

در ماه مه بازار كلي وسايل نقليه مصرف شده در قيمت خودروها به طور ميانگين ۱۱،۱۳۸ دلار بود. بازار كلي از يك سال قبل ۳٫۹٪ افزايش يافته است. Kontos گفت: افزايش سالانه بيش از پيش از وسايل نقليه بزرگتر، از جمله خودروهاي اجاره ماشين در شيراز ، SUV هاي متوسط و بزرگ و بزرگ وانت هاي بزرگ به دست آمد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.