سايت اجاره car خدمات اجاره ماشين را عرضه مي كند

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

سايت اجاره car خدمات اجاره ماشين را عرضه مي كند

۷ بازديد

سايت اجاره car خدمات اجاره ماشين را عرضه مي كند

سايت اجاره car خدمات اجاره ماشين را عرضه مي كند كرايه ماشين  آخرين مرحله خود را در بازار آمريكاي شمالي با راه اندازي Free2Move در سياتل، پلت فرم جمع آوري تحرك مبتني بر گوشي هوشمند قرار داده است كه به منظور رفع نيازهاي مشتريان تغيير مي كند.

با استفاده از اين برنامه، Free2Move به كاربران سايت اجاره car خدمات اجاره ماشين را عرضه مي كند سياتل اجازه مي دهد موقعيت، ويژگي ها و هزينه هاي عملياتي گزينه هاي حمل و نقل در دسترس، از جمله ارائه ، مقايسه كند.

Free2Move همچنين اضافه كردن خدمات به اشتراك رنت ماشين  گذاري دوچرخه در طول 60 روز آينده، از جمله دوچرخه، دوچرخه ليمو و اسپين دوچرخه است.

اجاره خودرو


لري دومينيك، رئيس و مدير عامل شركت در آمريكاي شمالي، گفت: “تصميم براي راه اندازي يك سرويس كه به مردم كمك مي كند تا كارآمد ترين راه را برآورده كنند، تعهد سايت اجاره car خدمات اجاره ماشين را عرضه مي كند ما را نسبت به آينده گروه نشان مي دهد.” “به عنوان خدمات تحرك تكامل و نوآوري بر مبناي شيوه اي كه مردم در مورد تحرك و تحرك مصرف مي كنند، اجاره اتومبيل Stateside ما را با روش منحصر به فرد براي پاسخگويي به نيازهاي مصرف كننده و همچنين يك پلتفرم انعطاف پذير براي توليد محصولات آينده فراهم مي كند.”

با توجه به اين كه شركت با استفاده از ، مشتريا ن سايت اجاره car خدمات اجاره ماشين را عرضه مي كند مي توانند به مدت زمان معيني از چند دقيقه تا چند روز برنامه ريزي يا دسترسي به حمل و نقل انتخاب خود را انجام دهند. اين سرويس در سراسر اروپا گسترش يافته و در حال حاضر در هفت كشور (فرانسه، اسپانيا، آلمان، انگليس، ايتاليا، اتريش و سوئد) با 400،000 مشتري و حدود 30 اپراتور در دسترس است.

اجاره ماشين


راه اندازي در ايالات متحده نشان دهنده رنت خودرو  آخرين مرحله در ابتكار رشد سايت اجاره car خدمات اجاره ماشين را عرضه مي كند جهاني Push to Pass  است كه در آوريل 2016 معرفي شد.
، معاون ارشد بخش حمل و نقل گفت: “ما خوشحاليم كه امروز اعلام خواهيم كرد كه عمليات ما در شمال امريكا در سياتل آغاز خواهد شد.” “همانطور كه ما شروع به اضافه كردن ارائه دهندگان بيشتر و گسترش به شهرستانها جديد، Free2Move عمر آمريكايي هايي را كه دربرابر روش هاي نوآورانه و غير سنتي حمل و نقل هستند، غني مي كند.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.