رنت ماشين گسترده در ايران

اجاره خودرو هاي خارجي و ايراني

رنت ماشين گسترده در ايران

۱۰ بازديد

رنت ماشين گسترده در ايران

اجاره اتومبيل در پرتغال پس از گسترش آن رنت ماشين در اسپانيا و ايتاليا راه اندازي شده است. مكان هاي فرانشيز در شهرهاي پرتغال، پورتو و فارو پرتغال افتتاح شد.

پرتغال يكي از 19 كشور است كه اجاره خودرو در اجاره ماشين در تهران حال حاضر فعاليت مي كند. كشورهاي ديگر عبارتند از يونان، قبرس، ايتاليا، اسپانيا، مراكش، مالت، تركيه، لتوني، گرجستان، آلباني، مونته نگرو، صربستان، كوزوو، كرواسي، بلغارستان، مقدونيه، بوسني و هرزگوين، روماني و اسلووني.

رنت ماشين بدون چك

نيكس پاسالاكيس، مدير عامل شركت رنت ماشين اجاره خودرو ، گفت: “ما براي امضاي يكي ديگر از توافقنامه حق راي دادن با چشم انداز در بازار اروپا خوشحال هستيم. ما اعتماد داريم و به شدت بر اين باوريم كه تحت قرارداد جديدي كه با كرايه ماشين ساخته ايم، فروش ما در سال آينده منفجر خواهد شد و منجر به نمايش پويا ما در كانال هاي بيشتر و بازار اجاره اتومبيل آنلاين خواهد شد. ”

“پاسپاكيس افزود:” ما به نتايج فيزيكي و رشد تدريجي رنت ماشين بدون چك توجه زيادي مي دهيم تا اعتماد بازار رقابتي را به دست آورند. ما با افتخار اعلام مي كنيم كشورهاي بيشتري وارد مارك ما پس از نمايندگي پويا ما به عنوان غرفه داران در نمايشگاه رنت ماشين لندن 2017.”

اجاره ماشين بدون راننده

اجاره اتومبيل در پرتغال پس از گسترش اجاره اتومبيل آن در اسپانيا و ايتاليا راه اندازي شده است. مكان هاي فرانشيز در شهرهاي پرتغال، پورتو و فارو پرتغال افتتاح شد.

پرتغال يكي از 19 كشور است كه در حال اجاره ماشين بدون راننده حاضر فعاليت مي كند. كشورهاي ديگر عبارتند از يونان، قبرس، ايتاليا، اسپانيا، مراكش، مالت، تركيه، لتوني، گرجستان، آلباني، مونته نگرو، صربستان، كوزوو، كرواسي، بلغارستان، مقدونيه، بوسني و هرزگوين، روماني و اسلووني.

رنت ماشين

نيكس پاسالاكيس، مدير عامل شركت ، گفت: ” اجاره ماشين ما براي امضاي يكي ديگر از توافقنامه حق راي دادن با چشم انداز در بازار اروپا خوشحال هستيم. ما اعتماد داريم و به شدت بر اين باوريم كه تحت قرارداد جديدي كه با ساخته ايم، فروش ما در سال آينده منفجر خواهد شد و منجر به نمايش پويا ما در كانال هاي بيشتر و بازار اجاره اتومبيل آنلاين خواهد شد. ”

“پاسپاكيس افزود:” ما به نتايج فيزيكي و رشد تدريجي توجه رنت ماشين زيادي مي دهيم تا اعتماد بازار رقابتي را به دست آورند. ” “ما با افتخار اعلام مي كنيم كشورهاي بيشتري وارد مارك ما پس از نمايندگي پويا ما به عنوان غرفه داران در نمايشگاه لندن 2017.”……

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.